Önceden ben de siyasi görevlere hayrandım biliyor musun? Üniversite öğrencisi iken mhp myk'ya girmek isterdim. Gerçi olmayacak şey de değildi, db karşılıksız sevdalıydı. Sonra bana rağmen görev alanların hepsinin bir aile üyesini öte tarafa yolcu etti.
Konuya dönelim reis, baktım ki herkes ama herkes siyasi görev almak istiyor. Adama bir görev veriyorsun yenisini istiyor, mebus olmuş myk'ya girmek istiyor. Onu da verseler divan isteyecek.
ister inan ister inanma devlet de db de bana bu işleri verirken fikrimi sormadı. O zaman da siyasetten soğumuş ve istemiyordum, şimdi de istemiyorum. Belki de mhp tarihinde koltuk istemeden ayrılan tek kişiyim.
Çünkü siyaset beni mutlu etmedi. Bir yığın zeka engelli ile uğraşma da işin cabası. Ben istanbulu severim.
Ha unutmadan en büyük yalancılar amacım halka hizmet diyenlerdir. Kimse kimseye karşılıksız hizmet etmez. Kapısı 80 kilo olan zırhlı Mercedes hizmet yeri değil yönetme yeridir. Bir telefonla iş bağlama yeridir. Karar verme yeridir. Herkes bunu ister.