valla aslında cok cici kızım. valla bak. netimdir. bir ortamda tek kişiyi kendime alırım, gerisiyle işim olmaz. prensipliyimdir. sadıgımdır.
hani bir söz var ya önceden yedigin hurmalar;)
insanlar sık sık senin mesaj alımın neden kapalı diyorlar son 10 senedir.
ben iki ortamda cok rezil oldum arkadaslar: sozluk ortamı ve lise ortamı.
buralarda benim reputation berbat. ihih.
o yuzden uzak kalmaya calısıyorum.