Muhtemelen içinde rahat hissettikleri için. Kendi beğenisini rahatına tercih ediyor olabilirler. Ergenlik dönemlerimde sadece siyah renk giyme takıntım vardı. Yaz kış farketmez simsiyah giyerdim. Kısa bir dönem ama. Beni gören benim yerime daralıyordu. Ama güzel geldiği için ben daralmıyordum işte.