Tıpkı akp'lilerin yıllarca fetoş'a Hocaefendi demesi gibi onlar da yıllarca Kılıçdar'a övgüler yağdırmış ve her seçim firesiz oy vermişlerdir. Bizim gibi uyandırmaya çalışanlara da "dedem çok dürüst bir kere Alevi olması Zorunuza gidiyor" gibi şeyler söylemişlerdir.