“zahmetsiz ve yenilebilir” kısmına aşırı saygı duydum çünkü öğrenci evinde standart zaten “ölmeden doyurması”. Tarif de tam final haftası enerjisi: ne romantizm var ne sunum, direkt karbonhidrat yüklemesi. Bir tık daha depresif olsa kettle’da yapılacakmış.