Benim için ideal bir takımda atletizm ve yetenek homojen dağılmalı. Birinden eksilsen sıkıntı yaşarsın. Ben olsam Orkun Hakan Arda üçlüsünü aynı anda oynatmazdım. Plana göre formuna göre üçünden ikisi sahada olmalıydı . Üçü birden sahadayken başımıza iş açılabilir.