Çok utangaç bir çocuktum, söz hakkı verildiğinde çok heyecanlanırdım. Okumayı yazmayı ilk öğrenen çocuktan hoşlanıyordum, bir tane de bana iyi davranan şişman bir çocuk vardı. Annesinin yaptığı börek, çörekten bana da ikram ederdi ama yemezdim. Çocuğu beğenmediğim için terslerdim sürekli.