antipanik

entry281 galeri
    198.
  1. kendi yazdığı yazıları unutup sözlükte ahlak bekçiliğine soyunan bu ablamız cidden gözlerimi yaşarttı. daha birkaç hafta öncesine kadar ekmek parası olmayan, boxerı yırtık bir sözlük celebritysi olduğundan falan bahsediyordu. hım... yırtık boxerı nasıl gördün diye sorarlar adama. adamın da adı üstünde sözlük celebritysi... demek sözlükten tanışmış ve özel şeyler yaşamış. yani ben böyle düşündüm... siz? başka bir açıklaması var mıdır? içim mi fesat?

    kendi yaşadıklarını kendi kelime dağarcığı ve o üstün zekası ile sözlüğe dökerken pek ahlaklı görünmüyordu. evet bu ahlaklı ablamız bir zamanlar bazı yazarlarla ağız dalaşı yaparken "birinci nesil zirve panpişleri ile de yattım kime ne?" falan diye soruyordu. tamam sen utanmadın, senin açından sorun yok da yattığın adam ya evliyse? ya da ne bileyim seninle anılmaktan hoşnut olmazsa? bunlar normaldi yani? hım...

    keşke bu ahlak denen şeyi daha önceden keşfedip daha düzgün şeyler saçmalasaydı. bunun gibi birçok örneği de yok değil... başka bir yazarın özel yaşantısından, karısının üzgün olmasından falan da bahsetmişti. daha neler neler... saymaya gerek yok. açın bakın çok ahlaklı ablamızın yazılarına. adam evli de olsa orası onu bağlar değil mi? özel hayatıdır, uzak durursun ya da sevişirsin bu da senin sorunudur. yeterince açık mı?

    şimdi birazdan gelip o çok üstün kelime dağarcığı ve yüksek zeka seviyesi ile hafif argolu ayarlar döşemeye falan çalışır. onu biliyoruz zaten... annesinin gidişini yazan düzgün bir yazarken hastahaneye kaldırılan insanların babalarına laf eden bir insana dönüştü.

    ne güzel değil mi... birilerine gıcık oluyoruz ve hata yaptıkları an onlara sövüp rahatlıyoruz. oysa ki sözlük görünenden daha pis... defalarca dillendirdim siz bana troll dediniz. devam edin böyle... sizi izlemek büyük bir zevk.
    8 ...