belki yakın gelecekte guzel giyinmeye baslarım.
bana iyi gelir bu.
yıl 2015 ti sanırım. ben o donem hep isyerine diz ustu etek sıfon buluz ya da diz ustu elbiselerle gidiyordum. sacıma fon cekiyordum her sabah dustan sonra. ve makyaj yapıyordum. bi gun keyfim yoktu. dustan sonra sacımı topuz yaptım. makyaj yapmadım. ve sweetshirt kot giyip gittim ise. patronum beni yanına cagırdı:
-kadın dedigin bakımlı olur. sen de hep cok bakımlısındır. bugun ne oldu sana?
o is yerinde yaklasık bi bucuk sene calıstım. bi daha asla bakımsız gitmedim.