eski eş

entry53 galeri
    30.
  1. Kırıcı olmamak adına mesafe koymanız bence çok yerinde olmuş. Ancak bazen insanlara anlayacağı dilden konuşmak en güzeli. Tabii başınız ağrımayacaksa.
    0 ...