Artık gerçekten yuh denilesi zamdır. Daha eylül'deki zam doyurmamış olacak ki, yine yapılmış. Ama tabi, 4 sene bedava binen anne kartı, 65 yaş üstü kartı iptal etmek yerine, işsizlerin, öğrencilerin ve çalışanlara yükleniyorlar.
Hiç bana enflasyon demeyin, bu enflasyonun üzerinde bir zam. Toplu taşıma, hizmet sektöründen çıkıp, kâr eden bir kuruluş halini aldı.