tayyip in yine kazanacak olması

entry27 galeri
    13.
  1. Kazanırsa şaşırmam.
    Şu an ki yönetim, geçmişte askeri vesayetin yönetme tarzından daha kalıcı çünkü açık açık yapmıyor yaptığı şeyleri,daha sinsi davranarak ülke yönetiyor,bu sinsi tarz da bir yönetimin kalıcılaşmasına sebep oluyor.

    Eskiden bir sürü şey açık açık yapılırdı, baskıcı askeri vesayetin agresif tavırları herkesin gözüne batardı ve insanlar neler olduğunu görürdü ama günümüzdeki dönem için böyle bir şey geçerli değil.2002-2017 arasında suni ekonomik rahatlık esnasında arkaplandan ince ince bugünlerin altyapısı hazırlanıyordu...Herkes "ne güzel her şey yolunda" kafasındayken aslında bugünler bas bas bağırarak geliyordu.Bugünleri tahmin eden kişiler 2007-2012 arasında "Ergenekon" davalarıyla bir bir bitirilmişti,geriye kalan ve gerçeklere gözlerini kapatan kişiler ise "yetmez ama evet" demekle meşgullerdi...

    Şu an önlerinde hiçbir engel yok...Eğer halkın hazır olduğundan emin olsalar tamamen seçimleri de kaldırırlar, "yerli malı kullanalım" bahanesiyle kendi tekellerinde olan yerli yapım sosyal medya uygulamaları vb. şeyleri de yürürlüğe koyarlar, tamamen herkesi kontrol altına alırlar...

    Umarım 2028'de farklı şeyler olur da bu yazdıklarımda yanılmış olurum.
    0 ...