Aşırı tercih etmediğim bir ulaşım aracı. Mecidiyeköy'e 97m'yle de kolayca gidebiliyorum. Acelem varsa mecbur biniyorum. Bir de söğütlüçeşme'den ve tüyap'tan dönerken çok iyi oluyor. Mesela geçen levent'ten metroyla taksim'e gidip oradan otobüsle devam ettim. *