--spoiler--
masum kürt, dürzi, ermeni, şii, farisi çocuklarının acı çekmesine niye seviniyorsun? suriye'de 700 bin kişi öldü. yemen'de, sudan'da 1 milyona yakın kadın ve çocuk sünni-sünni, sünni-şii, esad-ışid çatışmalarında yaşamını kaybetti.
la adam onlara sevindiğini söylemiyor ki*kendi dötünden çalıp kendin oynuyorsun.Dün komünist çinci olup bugün Siyonizm'e ve kapitalizmin kabesi abd ye dönen fırıldak biri olarak tam bir doğulu arap kurnazlığı örneği gösteriyorsun.