Bu artık en masum sözleri, çok sıkıntı etmeye gerek yok.
Yarın öbür gün eyalet sistemi gelsin "Osmanlı'da da vardı bu, şimdiki gelişmiş ülkelerde de var" diye normal görecekler.
Eyalet sistemi etkisiyle güneydoğu komple elimizden gitse "eskiden anaların terör yüzünden ağladığı günleri unutmadık, artık hiçbir aile ağlamayacak, genç fidanlarımızı kaybetmeyeceğiz, terör bitti" derler bunu da normal görürler.
Şimdi bile kürdistancı tayfaya verilen imtiyazlara ses etmiyorlar ama teğmenler ordudan fişlendiğinde "darbeci zihniyete geçit yok,iyi yapıyorlar" diyorlar.
Yarın öbür gün iç karışıklık çıktığında "içimizdeki gavur tohumu laikler bunu yaptı,1923'te kurulan düzenden dolayı ülkemiz uçuruma sürüklendi bu hâle geldik" diyecekler.
Diyecekler de diyecekler...Şimdi siz sadece "ekonomi çok iyi" demelerine mi takıldınız?