Konya Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan açıklamada "Piyasaya sunulamayacak durumdaki ekmekler, hayvanlara verilmek üzere rehabilitasyon merkezine gönderilmiştir. Bu durum bir defaya mahsus yaşanmıştır" denildi.
kısacası "bir kereden bir şey olmaz" mantığı.
harbiden ülkenin çivisi değil de insanların değer yargılarının çivisi çıkmış. bu görüntü gavur izmir dedikleri yerde veya cehapeli belediyelerde olsaydı ne derlerdi?