arkadaş arıyorum

entry24 galeri
    22.
  1. öyle yalnızım ki keşke bir mesaj atanım olsa da gördüğümüz.
    çok insani bence.
    ama arkadaş bulucaz diye çoğunlukla rezil oluyoruz.
    alnım ak basım dik gururlu ve onurlu yalnızlıgıma sahip çıkarım.
    en azından arkamdan ne karizmatik ve cool kadın desinler;)
    2 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük