Valla eğri oturalım doğru konuşalım. biz nasıl adamın cv'sine bakıp geçmişinde çok büyük başarılar göremiyorsak, adam da eminim Fenerbahçe'yi araştırdığında bizim geçmişimizde çok büyük başarılar görmemiştir.
Iki tarafında Avrupa geçmişi hemen hemen benzer başarılarla dolu. Dolayısıyla kağıt üzerinde, adam Elbette Fenerbahçe'yi objektif bir şekilde değerlendirdiğinde, bizim gördüğümüzden çok daha azını görüyor.
aynı şey Belki bizim nazarımızda onun için de geçerli. Dolayısıyla Ali Koç'un bugün söylediği "iki taraf içinde kazan kazan olacak" cümlesinin temelinde bu yatıyor.