ılk sevgili olarak adlandirdigim biri var.
bir de ikinci sevgili olarak adlandirdigim biri var.
bana ilk sevgili kalp adami, ikinci sevgili gorev adami gibi geliyor.
ılk sevgiliyle aramiz iyi. aramizdan su sizmiyor. yillar icinde birbirimizi daha iyi anladik.
ıkinci sevgiliyle bir turlu saglikli iletisim kuramiyoruz. anlatsa anlarim aslinda... o anlatmiyor, ben de dinlemeye merakli degilim zaten kalbim sogumusken...