2. Yarı gayet beğendiğim topçu.
Adamın vuruşları dahi klas.
Sadece Biraz daha alışması lazım.
Osimhen'i hayvan gibi besleyecek klas isim.
ilk maçlar ve beklenti yüksek olduğu için normal.
Adam totem olsun diye Antep sıcağında ağustosta uzun kollu formayla sahaya çıktı.
Üzerindeki baskıyı kırsa kafi.