renault captur

entry23 galeri
    23.
  1. 2018 yılında son başlık açılmış, sonra bugünlere kadar, yedi yıl hiç bir yazı yorum almamış bir otodur. Bence gayet iyidir. On üzerinden 8.5 veririm. Ama ben üç ay önce Kia stonic aldım. Capturdan iyi mi? Belki. Ama daha uygun fiyat ve faizsiz kredi, daha iyi takas fiyatı, içinin ferahlığı, donanım zenginliği derken captur kaybetti. Neyse, on yıl kadar hiç bakmam arabalara.
    0 ...