mert demir

entry46 galeri
    45.
  1. bence şarkıları yorumu çok kötü, şarkıları ise ergen seviyesinde. emir can bilmem ne ile birlikte insanlarımızdaki zevki sorgulamama neden olan şarkıcımsı. gerçi bir eleman vardı. çiftlikte büyükbaşlar şarkı söylüyormuş gibi söylüyordu şarkılarını böğürerek. onlar kıyaslayınca bunlar pavorotti tabi.
    0 ...