sevgili

entry1810 galeri
    1791.
  1. Son bir aydır biraz problemlerimiz var. Ben cozecegimize inanıyorum. Ani hiçbir karar vermek istemiyorum. Seviyorum yakışıklımi ben. Neşeli, keyifli bı adam. iyi niyetli. Saatlerce konuşuyoruz. Kikir kikir gulusuyoruz.;)
    Biraz mutaassıp biri ama ben böyle şeylerden rahatsız olan bir kadın değilim.

    Sadık sadık bı şeylerin düzelmesini bekliyorum kendi tarafımda.
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük