eski arkadaş

entry29 galeri
    29.
  1. bazıları için "iyi ki eski olmuş." denilen kişilerdir.
    geçenlerde eskilerden biri mesaj atmış ve benden 10 yıl önceki konuşma tarzımla konuşmamı bekliyor. ben herifin suratını bile unutmuşum nerdeyse, o bana gelmiş "böyle resmi konuşma." diyor. zaten bir kelime yazıyor ardından mal diyor, saolsun sabrımı son tanelerine kadar sınadı.
    1 ...