ülke temsili için yapılan tercihlere en son miss turkey kararı tüy dikti.
daha önce de yazmıştım. bu kızın güzelliğine diyecek bir lafımız yok. zevkler renkler tartışılmaz, kız güzel ama türkiye güzeli olacak kadar da değil.
neyse, naçizane bir tavsiye...
malum, sn. bakanlardan biri üretmek yerine ithalatı savunup "paramız var ki alıyoruz" demiş ve ucuzluk getirecek diye sayıklamıştı.
aslında bakan haklı.
örn: https://www.youtube.com/shorts/k060zL8nzmU
bu arkadaşa söyleyelim de bize slav asya tarafın biraz hatun ayarlasın da ithal edelim.
üstelik bunlar ülker çikolatayı çok seviyor. onları ikna ederiz ve hiç olmazsa güzellik yarışmasında bunlara taç takarsak kimse güzel değil diyemez.
bu sırada street photo paylaşımları çok güzel. o soğuk ülkenin iç ısıtan insanlarına bakıyoruz ara sıra...
inanın bu kimine göre güzel kimine göre sıradan insanlar hizmet sektöründe çalışıyor. bazen iki işte çalışmak zorunda kalan veya hem eğitimi hem iş hayatını birlikte yürüten, gündüz okula gidip akşam 7'de şirkete gelip çöpleri toplayan, masaları silen, yerleri merdivenleri paspas yapıp wc temizliğini yapan gece 11'e kadar çalışan bunun gibi kızlara şahidim.
beni şaşırtan bu güzel kızların çalışmasına, hele ki böyle işlerde çalışmasına; bu güzellikte kızlar olmasına "yok olmaz yaa! bunlar fake - kurgu" diyenler. bu insanlar kendilerine saygı duymayan, bu kız yerinde kendileri olsa vücudunu satacak ahlak ve etik değeri olmayan, karakterleri oluşmamış insanlar.