eksi sozlukte tanrı acımasız, gaddar, kotu biri olabilir mi diye bir baslık var. oyle olmasaymıs dunyada bu kadar kotuluge izin verilir miymis.
bunu okudugum gunden beri huzursuzum.
lutfen olmasın oyle bir sey ya.
tanrı iyilik sever olsun ama dunya dengeleri icin dunyada sınav da kotuluk de olsun.