pazar sendromu

entry63 galeri
    61.
  1. sanırım bende de olan bir şey çünkü pazar günleri çok sakin oluyor ama yine de güzel. iett otobüsleri bile daha az çalışabiliyor mesela ama hava da güzel, sendroma gerek yok. tatil günü de güzel aslında. sendromum geçti şimdi. insanın tatile de ihtiyacı var.
    1 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük