bağcılar

entry334 galeri
    315.
  1. merkezi bir yer ve ulaşımı sandığımdan daha gelişmiş. mesela 92ş otobüsünde bağcılar'da neredeyse tamamı boşalıyor ve oturarak gidiyorsun. 97g otobüsü de var. ayrıca 92b de var. 92t de güneştepe'de indirebilir. bence gayet iyi.
    1 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük