taksiciyimbebegim

entry66 galeri
    24.
  1. Defalarca yazdım, akp ve chp'ye, bu yaşıma kadar hiç oy atmadım ve atmayacagim diye. Mübarek ramazan gecesi, güldük eğlendik bitti, fazla uzatmaya gerek yok. Allah herkesin çarşısına pazar versin.
    5 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük