fiat palio

entry57 galeri
    55.
  1. burada bazıları aşırı övmüş.
    övülecek araba değildir.

    düşük bütçede bir alternatiftir.
    Clio 2 hb daha kaliteli diyebilirim.
    güven vermiyor, malzemeleri kaliteli durmuyor.
    hb şahin gibi bir şey.

    ek olarak araba küçük ama LPG dışında kullanımda kasaya göre yakıt tüketimi bence az değil, hatta tahminimden çok fazla.
    benzinde şehir içi 10 lt yakıyor diyebilirim neredeyse.

    ha yedek parçası, vergisi düşüktür muhtemelen, onlara sözüm yok.
    1 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük