popülerliğini gitten gide kaybetmeye başlamış inişte bir popçu. hala algida şarkıları yapıyor. nerede o cevapsız çınlamalar, o sen olsan bariler. ama neymiş kendi istediğine göre yapıyormuş. e halkın da isteklerine önem vermeyip, güzel olup olmadığına bakmadan şarkılar çıkarırsa eskisi kadar tutmaz tabii.