annem dün rüyasında benim öldüğümü görmüş. birden odama girdi dün gece, telefonumu da aldı ve kapatıp götürdü. ne yaptığını sorduğumda çabuk git uyu dedi oysaki ben 4- 5 gibi gitmeyi planlıyordum. neyse işte, ilk defa beni bu kadar düşündüğünü gördüm, ilk defa ona acıdım. öyle işte.