adana

entry2877 galeri
    2445.
  1. Ceyhanlı bir arkadaşımın dediğine göre ceyhan belediyesi çok kötüymüş. Bütün yaz ve bu pandemi sürecinde susuzluk yaşadık ve sular hep kesikti dedi.

    Her şey .ombok oldu diyormuş millet.
    0 ...