giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
nevşehir
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
190
↓
galeri
116.
Kardeşim üniversite tercihi olarak Nevşehir yazmak istiyor, ben küçük ve pek gelişmemiş bir yer dediğimde inanmıyordu.
Görsün diye aldım getirdim.
Ve tepkisi; "Muş bile buradan daha güzeldi.."
Hak verdi.
Evet gerçekten Muş buradan çok daha güzel. Niğde bile fersah fersah güzel duruyor, daha gelişmiş.
Nevşehir Bitlis'ten hallice, Yozgat ile denk.
Kapadokya faktöründen dolayı insanlar büyük, gelişmiş ve Ege gibi özgür bir yer sanıyor Nevşehir merkezini.
Ama öyle mi? Bizce değil.
eylulsabahi
04.08.2020 15:46
1
...
şikayet et
#43713754
bu entry yorumlara kapalı.
tümünü göster
190
© 2026
uludağ sözlük