https://www.uludagsozluk.com/e/43552393/
kendisinin biraz bir naif tarafı var herhalde. hiç sayın cumhurbaşkanımız şehir şebekesinden su içer mi? ben sayın cumhurbaşkanımızı tanıyorsam dünyanın en pahalı suyu nerdeyse ordan saraylarına özel olarak makam uçağıyla getirtiyordur.