mansur agaya cok sartli bakiyodum, sosyal beceri (0), sinirden surekli dislerini sikarak konusan bir adam oldugu icin... hastanenin onune 3 tane konteynir koydu diye dokulen yagi gorunce oha be oldum... bu adam keske chp genel baskani olsa, pkknin don lastigi diye ayar yiyecek, gidip yunanistanda turkiye suriyeye kimyasal bomba atti diye sacmalayacak abuk subuk bir suru tipi chpden temizler... ama chp bu abuklarin partisi oldugundan yakinda altini oymaya baslarlar... mumtaz soysalin 3 ayda ayagini kaydiranlar simdiden odasina kamera koymuslardir. kendine iyi bak mansur aga...