seçim döneminde ekrem imamoğlu kişisinden daha az anılan yöneticiydi. galiba güzel işler yapıyor. ekrem imamoğlunu messi diye piyasaya sürdüler. hayal kırıklığı çıktı bence. bu mansur yavaş ise iniesta gibi çıktı. tamamen siyasetten bağımsız, il yönetimine şehir yönetimine dair bir yorum yapıyorum kendimce. mansur yavaş tecrübesini kullandı.