giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
madımak
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
92
↓
galeri
83.
22 yıllık sivaslıyım hayatımda ilk defa geçtiğimiz sene sivas'ta yedim. öyle pek de güzel bir yemek değil ama 60'lı 70'li yıllarda insanlar yiyecek bir şey bulamadığı için sağdan soldan yolduğu otları pişirip yiyolarmış. bu da öyle bir yemek işte.
sivasli bey
28.01.2020 19:06
0
...
şikayet et
#42770258
kaydet