madımak

entry92 galeri
    83.
  1. 22 yıllık sivaslıyım hayatımda ilk defa geçtiğimiz sene sivas'ta yedim. öyle pek de güzel bir yemek değil ama 60'lı 70'li yıllarda insanlar yiyecek bir şey bulamadığı için sağdan soldan yolduğu otları pişirip yiyolarmış. bu da öyle bir yemek işte.
    0 ...