Okunması zor bir kitap. Sabırla her gün okunması gerekir. Çünkü zaten yeterince beyin yakıyor. Araya zaman koyarak okununca işler daha da karışık hal alıyor.
Ilmek ilmek beyninize işlemeniz gerekiyor. Ve okurken unutmamanız gereken şey kitap insanın ruhsal durumu içinde gidip geliyor. Ve soyut kavramları peşinde olan bir roman kahramanını anlamak inanki çok zor.