Ben nihat hocayı ankara'da görmüştüm. Tokalaştık ayaküstü konuştuk Gerçekten iyi kalpli ve müzevazı birine benziyordu.
Amma bu onun hikaye anlatarak halkı uyuttuğu gerçeğini değiştirmez. 1400 yıl önceki olayı sanki şahit olmuşçasına anlatıyor görmediği kanıtlayamadığı bir tanrıyı görüyor gibi anlatıyor.(vardır uludur güçlüdür demekle de var olmuyor bu arada) Gerçekliği şüpheli olan bilgiler bunlar! Kesin doğru değil.
Ben de herkes gibi para için yaptığını düşünüyorum.