Sadık rüyaların üzerinde durmak gerek. Size dün gece rüyamda gördüğüm şeyi ve bugünü kısaca anlatacağım.
Rüyamda duvardan şu çıktığını gördüm. Zaten şişmişti ve ben dokununca şu boşaldı.
Bugün olan olay ise; ablamla 1 saate yakın konuştuk ve tartıştık. Bu tartışma beni çok derinden etkiledi . Daha o kadar üzüntü ve keder hissettim ki, kendimi yada bir başkasını öldürebilirdim. Pel perişan oldum. Ve şuan yıllardır görüşmediğim ve hakiki dost bildiğim birinin yanına gitmek üzere otobüsle yola çıktım.
Rüyanın manası ne imiş biliyor musunuz? 'Erkek kardeş yada damat tarafından üzüntülü bir haber almaya ve kedere'. Ve o kız kardeşimin karakter olarak erkeksi ve güçlü yapısını herzaman bilir ve söylerdik. Bu da ince bir lâtifey-i rabbani imiş.