fatih terim hocamızın çocuk esirgeme kurumuna bağışladığı tazminatı halen dilinden düşüremeyen beyinsiz malın tekidir.
kendisine şöyle bir tavsiyem var; sen boşver güzel bir kuruma giden tazminatı da, ''biz aynı anda; vitor pereira, aykut kocaman, phillip cocu bir de eskortçu ersun'a aynı anda 4 hocaya nasıl para ödüyoruz," falan diye bunlari düşünsün bence..
galatasaray sizi falan aşar,kendi işinize gücünüze bakın..
10 gün sonra galatasaray'ımız süper kupayı kazanırsa ilk başkanlık sezonunda galatasaray'ın üçlemesini görerek yeni bi rekor kıracaktır.
benden bi tavsiye de 7enevlilere; vizyoner dilenci sizden iki dönem yani 6 yıl istedi verin vizyonere iki sene sonra seçin tekrar, galatasaray'ımızın efsanesi büyük başkan aziz yıldırım'ın kupa rekorunu 5-6 yıl gibi kısa bir süre içersinde kırmasını bekliyorum *