Hassiktir oradan.. kendi cebinden 114 milyon dolar vermiş bir adam, kumbaraya göz diker mi? Salak salak konuşmayın.. kumbara sembolik bir kelime.. az kafayı kullanın ya.. boşuna taşımayın şu beyni...
ayrıca adam tatlı cadı ya verilen tazminatın nedenine kafa yormanızı istiyor.. çünkü olay enteresan. Fatoş kavga ediyor. Tazminatsız işten çıkarma hakkın var bunu geçirmişsin.. neden geçirirsiniz diye tff ye kızıyor.. hadi geçti süresi fatoş a ne demeli tazminat alabilmel için 1905 tl maaşla gs de teknik direktörlük yapıyor. Bak bak şovlara bak.. kim inanır lan buna? Ayrıca fatoş a verilen tazminatta sadece fenerbahçenin değil tüm kulüplerin hakkı var. madem zor durumdayız ve bu tazmanatın ödenmeme ihtimali var neden tff yi zor duruma sokuyorsun diye sorguluyor?