Kanaat etmenin yüceliğini, maddi sıkıntılar ve türevlerine katlanmanın gerekliliğini ve ulviliğinin anlatıp, muhtemelen akşamları paracıklarını iştahla sayan kişidir.
Maddi zorlukların ayyuka çıkıp, insanca yaşamanın unutulması, kanaat etmeyi değil, sorgulamayı, " neden bu haldeyim" demeyi gerektirir hoca efendi!
Kanaat etmeyi doğru anlatın insanlara, sizler Servetinizle ballı börek hayatlar yaşarken, fakire fukaraya Erdem dersi vermek biraz ayıp olmuyor mu?!