oy vermek icin en az lise mezunu olma sarti

entry34 galeri
    28.
  1. teoride güzel söylemişsin. lakin anlamadığın şey şu mesele diploma değil.

    mesele şu;
    takım tutar gibi parti tutmak.
    her duyduğuna her söylenene inanmak.
    kendi geliştirmemekte ısrar eden seçmenlerin fazla olması.
    yalnızca kendi çıkarı için oy vermek.
    ideolojisine aykırı olduğu müddetçe demokrasiye saygı gösterememek.
    ülkedeki her seçmenin master yapmış seviyede siyasetçi ve ekonomist olması.

    yani diplomalı diplomasız farketmiyor bu ülkede yaşayan toplum zihniyetini değiştirmediği sürece her gün bir teoriye ve projeye ihtiyaç duyarsın.
    1 ...