istanbul'da yaşamak insan ömründen ciddi şeyler alıp götürüyor. Bunu içindeyken fark etmiyorsunuz, garip olan da bu.
Girdabın içinde gibisiniz istanbul'da yaşarken.
O rüzgar, o karmaşa, keşmekeş sizi sürekli içine çekiyor.
Bundan haz alıyorsunuz.
Ne zaman ki girdaptan kurtuluyorsunuz o zaman anlıyorsunuz ki dağılmışsınız.
Velhasıl Yaşamak için tercih sebebi olmasa da dünyada eşi benzeri görülmeyen bir güzelliği barındıran şehirdir.