ali koç

entry2230 galeri
    727.
  1. Galatasaray macindan sonra cocu'yu gonderip yine yabanci getirecektir.

    Aklinin basina gelip turk hoca getirmesi oteki ocak ayini bulur, bir sene dahaa yanar.

    O sirada karsisina bir muhalefet cikarirlar falan filan...

    Bizim memlekette herkesin bir bam teli var.

    Ali koc modeli insanlarin bam teli de kurumsallik, powerpoint sunumu, cv, batili profesyoneller vs.

    Futbol dedigin meselenin bunlarla hicbir alakasi yok. Hele turkiye'de hic yok.

    Ali bey, sen buralari okumayacak kadar onemli adamsin, buralar da sana kendini okutamayacak kadar onemsiz.

    Ama olur ya bir esin dostun sana su galatasarayli kardesinin tavsiyesini soyler, gel sen gene bir daha dusun.

    Ne del bosque'leri, ne rijkaard'lari, aragones'leri, mancini'leri, kimleri kimleri yedi bu ulkenin futbolu... kimse sag cikamadi.

    Senin gonlunde sampiyonlar ligi finalisti fenerbahce var, uefa sampiyonu fenerbahce var, bilemedin her yil buralarda olan fenerbahce var...

    Simdi sen kafandan diyorsun ki buralarda basari burali adamlarla olur.

    Kismen de haklisin. Ama kismenin belirttigi nispet belki yuzde 25 olur, guzel hatrin icin yuzde 30 olur.

    Bu memlekette basarili olan yabanci hocalara bak...

    Gerets, Lucescu, Zico vs insanlar.

    Bunlarin ortak ozellikleri ne abi sence? Bunlar gariban memleketlerden cikma hocalar. Gettolardan gelen adamlar. Gerets Belcikali diyebilirsiniz ama Gerets'in hayatini bilen bilir. Topcuyken de it adamdi bu. It iti isirmaz. Itten kastim da hakaret degil. Bitirim adamdi.

    Simdi senin kafandaki Cocu falan gibi adamlar bu beyfendilikleriyle guzel bogaz havasi alir, oyle giderler.

    Sen de zaten ha diyince bir Gerets, bir Zico bulamazsin. Onlar sansti. Onlarin eline gelen kadrolar da buyuk sansti. Hele ki Lucescu'ya gelen kadrolar.

    Senin elindeki ekonominin farkinda olabilecek, buna gore kartlarini acabilecek, medyayla mucadelesini verebilecek, amiyane tabirle borusunu otturebilecek hocalar turk hocalardir.

    Yabanci versiyonlarina paran yetmez, zaten bulacak bir ekibin de yok.

    Comolli hepinizi kopariyor. Isi bitince ceker gider. Sportif direktorluk yalan, olsa olsa menajer olur o. Menajer de 2 tanedir ulkede. Sinan Engin bir, Can cobanoglu iki. 2 adamdan baska oyle bir muessese yok. Onder ozen de vasati.

    Sen kendine yuz tane mudur yaratma. Bir mudur al, genel mudur yap, isini o bilsin, o yapsin.

    Ersun yanal, yilmaz vural, nispeten kemal ozdes...

    Cocu'ya bakiyorum da umit ozat bile daya iyisini yapar.

    Fenerbahce'nin basina derdi gunu fenerbahce olan, para pul meselelerini asmis, bu isi onur meselesi yapacak birini getir.

    Goreceksin, cok daha farkli olacak.

    Bunlari neden yazdim?

    Turkiye'de cok sey degisti, degisiyor da. Bizim cocuklugumuzda surekli bir fenerbahce galatasaray rekabeti vardi.

    Ne zaman aziz yildirim bu isi aman kadikoy'de yenilmeyelim takim altina sica sica sezonu bitirse de olur felsefesine klubu alistirdi, her sey bitti.

    Su lige deger katan seydi o rekabet. 3 takimin da potada oldugu sene zaten cok azdi da, galatasaray fener arasinda gecen sezonlar hep cok zevkliydi.

    Uzun lafin kisasi olaylara kurumsal bakma, durumsal bak.

    Unal aysal olma, faruk suren ol.

    Fenerbahce'yi fenerbahcelilere emanet et.
    1 ...