"Ben bu işi başarıcam, yolu yordamı bu, doğrusu da bu" diyen karakterlerin ortak noktası, o yolda bir kere dibe vurmalarıdır. En yükseğe dibe bir kere vurduktan sonra ulaşılabilir. Ve bu dibe vuruş baya erken olmuştur. Ben bir fenerbahçeli olarak böyle düşünüyorum, diğer fenerbahçeli arkadaşlara da böyle düşünmelerini tavsiye ediyorum.