ali koç

entry2230 galeri
    666.
  1. Hay sikeyim şampiyon olmalıyız illaki diye beklenti içinde olan hallerinizi, adamı rahat bırakın ne yapmak istiyorsa yapsın deneme yanılma da olsa doğru olanı bulacaktır. Alt tarafı 2 sene şampiyon olamayız ileride lige ambargo koyarız, işin tuhafı daha iyisi de yok yani türkiye'nin en büyük adamı başkan oldu eğer giderse hepimiz 3 kuruşluk adamların elinde sinir hastası oluruz.

    Not: Başkan kafana göre takıl 2 sene şampiyonluk beklentim yok fakat 2 sene sonra Galatasaray markasını süper ligde duymak istemiyorum.
    0 ...