Hay sikeyim şampiyon olmalıyız illaki diye beklenti içinde olan hallerinizi, adamı rahat bırakın ne yapmak istiyorsa yapsın deneme yanılma da olsa doğru olanı bulacaktır. Alt tarafı 2 sene şampiyon olamayız ileride lige ambargo koyarız, işin tuhafı daha iyisi de yok yani türkiye'nin en büyük adamı başkan oldu eğer giderse hepimiz 3 kuruşluk adamların elinde sinir hastası oluruz.
Not: Başkan kafana göre takıl 2 sene şampiyonluk beklentim yok fakat 2 sene sonra Galatasaray markasını süper ligde duymak istemiyorum.