ali koç

entry2230 galeri
    664.
  1. fenerbahçe taraftarı olarak kulübümüzün başında olmasından memnun olduğum başkanımızdır. her fenerbahçe başlığında olduğu gibi burada da fenerbahçelilerden daha çok gs ve bjk liler yazıyor. şu son sayfayı bir okudum her zamanki gibi koyun postu giymiş kurtlar dadanmış. sanki fenerbahçenin iyiliğini isterlermiş gibi yardırmış ha yardırmışlar. bu elemanlar başka başlıklarda fenerbahçe her yenildiğinde göbek atan tipler. akıllarınca burada fenerbahçe taraftarında algı yaratacaklar *

    bu kulüp tarihinde ilk defa böyle sıkıntılı günler geçirmiyor. burada saçma sapan konuşanlar daha portakalda vitamin değillerken fenerbahçe vardı galatasaray ve beşiktaş ile beraber. bu arkadaşların g.tlerindeki kıllar ağardığı zaman hatta toprak olup gittikleri zamanda olacak bu kulüp. sanki kıyamete girmişiz gibi bir hava estiriliyor. futboldaki başarısızlık elbetteki can sıkıyor. ancak başkan yeni teknik direktör yeni takımın yarısından fazlası yeni. galatasaray geçen seneki şampiyonluğu öyle laaap diye mi aldı ? beşiktaş şenol güneş gelene kadar 2-3 senede bir şampiyon mu oluyordu ? şampiyonlar liginde gruptan çıkma ihtimalini sorsanıza beşiktaşlılara 3 sene öncesi için. bunlar hep bir süreçten sonra olan şeyler dolayısı ile saçma saçma algı oyunlarınızı gidin kendi aranızda oynayın.

    bu adam 3 sene boyunca hiçbir şey yapamasa yani futbolda şampiyonluk veya avrupada başarı gibi genede kulübün başında kalması gereken birisi. yıllardır aziz yıldırım yüzünden fenerbahçeden nefret ediyoruz diyen tipler şimdi ali koç a sarmışlar. samimiyetinizi seveyim sizin. şu adamın duruşu ve fenerbahçe kulübüne itibarını geri kazandıracak olması bile orada kalması için yeterli. düşünsene aziz yıldırımdan aykut kocamandan ve volkan demirel karakterinden kurtardı bizi gelir gelmez.
    5 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük